zaterdag 24 oktober 2015

Het Stadsgedicht

Ik wil ook mijn steentje bijdragen in de zoektocht naar het beste stadsgedicht. Want daar zijn onze vroede vaderen wanhopig naar op zoek, zo blijkt...

Omdat ik soms een man van weinig woorden ben, hou ik mijn bijdrage dus ook graag beknopt :

Wat me verdomme niet lukt,
is wennen aan een viaduct !


Hebben jullie trouwens gelezen dat ons Stadsbestuur met Dupoung voorop, als eerste bezwaar aantekent tegen de nieuwe vergunning voor het stort van OB&D in Louise-Marie?
Nu nog hetzelfde doen tegen de "missing link" en het vervloekte geplande viaduct... Laat ons geen valse hoop koesteren : Dupoung en zijn spitsbroeders en -zusters in de gemeenteraad zien liever een viaduct in onze natuur dan een gifstort. Is dit een voorbeeld van "twee gezichten" of is het pure en platte hypocrisie ?

Geen opmerkingen: